Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, July 2, 2010

Bad mood T_T

Bad mood giler minggu nie..ni kat dalam hati nie..penuh dengan dendam kesumat..ribut taufan tengah menggila2 nieh..huh..kalau la ikut hati aku yang geram nie...dah lama aku ucapkan SELAMAT JALAN ROMEO...ishh takda la romeo..cuma dengan sorang mamat ni la..teramat la aku geram sangat..rasa nak..nak apa yaa? ishhh nak apa2 je la..yang penting kegeraman dan kesakit hatian aku ni d lepaskan...bak kata pepatah lama le kan.. orang lain makan nangka orang lain plak kena getahnya...huh..geram!!!!!!!!!!
dah menjerit like hell pun masih sakit lagi hati ni..
rasa2 nak buat cenggini jek utk lepas tension or sakit hati nie
tak pun macam nie ke
dapat buat cenggini rasanya lagi laa best...
tapi sayangnya aku bukan
dan d sebabkan itu la aku takda 
jadi aku terpaksa berpikiran positif..menjadi baby angel kononnya..
supaya segala kejahatan dalam hati d usir pergi..maka setelah berhempas pulas membuang aura yang jahat nie..maka terhasilnya aura positip...bangga plak aku...dan dari auro positip tu..maka terhasil la blog aku berwajah baru...yayyy...(^_^) happy reading@viewing...(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels