Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, June 21, 2010

Hari Biasa VS Hari World Cup at my Castle..(^_^)

Pemandangan begini rasanya korang selalu tengok kan...
:
:
:
:
:
:
:
:
:

atau begini..
dan gak begini
tapi pernah tak korang tengok cenggini???
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


ini la yang berlaku d rumah aku..4 tahun sekali semasa
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
aku melayan....taraaaaaaaaaaaaaaaaaa...

peneman setia aku - DD kucen kesayangan family yang saban malam menemani aku layan world cup tak kira wat time..asalkan aku bangun..dia pun sama bangun sibuk sama dok depan tv..macam paham je kan..(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels