Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, June 10, 2010

# 532 - 536 World Cup Jersey

ooooo lala tropika...selaku peminat setia bola sepak..tak kisah Liga or Negara..aku memang berbangga sangat2 dapat fms nie..tambah2 lagi musim World Cup kan...Thanks again to Qies..sebab dia pantang betul jumpa apa2 jua mende yang berkaitan dengan bola..sure secara otomatik dia akan teringat kat aku..spesel
kan aku nie.. :P
team yang aku setia sentiasa menyokong..dulu kini dan selamanya..no1 dalam senarai...hip hip...horayyyyyyy..sambaaaa Brazil..
Team glemer yang aku minat gak..asalnya aku suka team England ni sebab David Beckham..:)) tapi sekarang ni aku tetap gak suka England walaupun tahun ni David Beckham takda..injured...huhuhu..sian kan..
Portugal???takyah la korang tanya..dah tentu2 lagi pasti lagi sahih..kesayangan aku la..Cristiano Ronaldo..lol lol lol..if CR tukar kerakyatan dok Malaysia..pun secara otomatik aku akan suka team Malaysia gak...:D :D :D
 
Itali and Swisse..aku tak la berapa minat sangat. .tapi kalau dah nama kaki tengok bola + fms collector..takkan aku tak rembat kan.. ;)
Sayang Spain takda..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels