Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, April 7, 2010

Impian suci murni aku..

  
Sebenarnya aku dah lama mengidam nak membela semula hamster..tak tahu la kenapa..tapi aku suka sangat dengan hamster..kiut n comel sangat hamster nieh.dulu masa bujang..punyalah banyak hamster yang aku bela dan boleh d jual lagi..sebab hamster ni senang membiak..
Dan minat membela semula tu kian bercambah pabila aku dok gugel kt internet ni jalan2 tengok hamster..paling aku suka merayau kt blog empatapril.com..hamsternya comel2 sangat(wanie tlg akak wanie..akak nak hamster cam c puding) rabbit pun sama..kucing pun ya..tapi memandangkan aku dah ada rabbit n kucing..so tkde la excited sangat..walaupun kalau ikutkan hati aku memang nak tambah lagi..hahaha..
Tapi wat masa ni fokus aku ialah untuk memiliki hamster..dan aku bayangkan kalaulah aku ada hamster and cage seperti gambar nie...walaaaaaaaaaaaaaa...sure seronokkan..
 
tapi jenuh plak nak mencari kat mana hamster tu lepak plak kan..hehe..apa pun aku cuba merealisasikan impian suci murni aku untuk membela hamster pada tahun nie juga..susah bila dah terjebak ngn fm..duit dah tkleh simpan utk hobi yang lain plak..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels