Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, March 31, 2010

Book Fair PWTC 2

Ahad 28/3/2010, aku terjah lagi ke PWTC..kali ni sebab aku nak rembat CINTA SUFI..dan d sebabkan aku dok pulun membaca CINTA SUFI ni,maka lambat plak n3 aku kali ini..
Aku ke PWTC kali pukul 11.30am dah terpacak kat sana..kali ini aku g dengan c kcik Yasmin Qashrina..sebab apa..sebab mimin ni paling kuat berjalan n senang berjalan d banding dengan kakak2 dia dua orang tuh..happy jek dia ikut aku nyoping..tambah2 lagi dapat buku kalering power puff girl
 
Mula2 ingat nak terjah Hall 2..tapi takleh masuk..punya la ramai orang kat depan pintu masuk tu..dah balik baru aku tau kenapa ramai orang kat situ..YB Perdana Menteri Najib Abdul Razak ada d situ rupanya..ccess nyesal aku tak g terjah sama..kalau tak leh amik gambar..hehehe..
Aku ke naik ke hall 4 then dari situ aku turun ke hall 3..antara novel yang sempat aku rembat kat sana :
Yang ni plak utk anak aku..tapi rasanya aku akan baca gak sebab aku memang minat buku2 ni dulu masa zaman2 persekolahan.. :)) 
 
hajat di hati aku nak merembat satu set buku mengenai Sekolah Seri Melur.. aku ingat lagi dulu masa d sekolah aku rajin pinjam buku2 ni..dan hasilnya aku dapat hadiah pelajar banyak membaca..hehehe...tapi mahal la plak satu set buku Sekolah Seri Melur nie..satu set ada 12 buku brharga RM120..

Selepas pusing2 kat situ sampai dah tkde dah lagi booth aku nak terjah..aku berjalan ke Hall yang menempatkan segala novel alaf21,novel prima n karangkraf..mak aiii orang punya la ramai..aku nak ke rak yang menempatkan Novel Cinta Sufi pun tak dapat..alih2 ada promoter2 alaf21 ni berjalan sekeliling dewan sambil pegang novel dan melaungkan nama2 novel..perghh lega betul...tkyh aku susap susap d celah2 orang ramai..selalunya masa d PWTC aku memang tak beli borong novel alaf21 nie..sb % sikit..aku tunggu dorang wat sale kt opis dorang..haa..masa ini aku leh dapat 30%..banyak tuh..
So dah dapat rembat CS,aku g beratur bayar..sib baik la orang tak ramai..then pas jek bayar..terus aku g jumpa ngn novelis kesayangan aku..apa laie..minta otograph ler..ni RAM tengah sign novel aku..syok tul..   
Settle seisi otograph..aku cari geng kt porum lak..cuma sempat jumpa Attokz jek..tu pun yang aku kenal dalam porum..hehehe..yang lelain cam Attyra,Zira,Mijot..tak tahu dorang ada ke tak haritu..ngn Attokz jumpa tak lama pun..just say hi hi bye bye jek..busy betul dia uruskan majlis pelancaran novel CS n 9 Nyawa oleh RAM..so just lepak je kt situ sampai la selesai majlis pelancaran tuh..walaupun simple tapi best sangat.. untuk RAM..semoga anda terus berkarya..tak rugi aku menjadikan novel2 RAM nie sebahagian dari koleksi novel aku..ni gambar2 sekitar majlis pelancaran novel RAM
 
Attokz - emcee and Mie Long - Presiden RAMFC      
Banyak lagi gambar..tapi lebih kurang jerk..so aku tempek yang penting2 je la..ni sume gambar2 d majlis pelancaran novel RAM..kalau ikut hati aku nak tunggu lagi..tapi hasben kesayangan aku dah koling2 tanya bila nak settle..hehe..so masa dorang buat seisi soal jawab antara peminat n RAM..aku cabut..lagi pun sian c mimin..walaupun dia tak merengek jauh sekali menangis..malah boleh berlari2 lagi tuh..mimin ni betul2 anak mama..kuat berjalan..tak kisah tak minum tak makan..janji boleh berjalan.. ;)
Mimin berehat d bawah pokok d depan Villa Putra sementara tunggu hasben kesayangan aku sampai..dia g lepak kt tasik perdana dengan anak no2 natasha.Masih boleh tersenyum amik gambar lagi walaupun dari pkul 11.30-3.30 d PWTC tanpa makan dan minum..terror kan my dotter.. :))
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels