Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, March 24, 2010

FM Spain yang caca marba

Bebenarnya aku salah letak..betul2 fail geografi huhuhuhu..mujur ada sorang kawan from Portugal bagitahu Santiago terletak d spain n takde kena mengena dengan Portugal...terukkan geografi aku..memalukan je.. tapi yealah..selalunya aku check kat gugel..tapi d sebabkan kali sume fm2 aku ni datang dari Portugal..so aku letak je la kt label Portugal..
Jadi..pabila salah label..aku kena tukar..so number of magnet kali ni caca marba la skit..tapi tak kisah la.. sebab number tu penting utk aku je tau brapa bj fm aku dah ada...;)

Thank to Helder friend from FB to inform me my mistake..:D
Santiago is Spanish and Portuguese for the Apostle St. James (from the joining of Sant’, saint + Iago, Iacobus — Latin for Jacob). He is the patron saint of Spain and his name is revered throughout the Spanish- and Portuguese-speaking world. Although the Spanish San Diego can also be translated as St. James, San Diego usually refers to Didacus of Alcalá.
#422
# 165
#402

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels