Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, March 10, 2010

#373 - #376 & PC masih tidak sihat..

PC aku masih lagi d hospital..tak tahu bila boleh keluar wad nieh..huhuhu..
Dalam pada pc aku d hospital..aku menerima beberapa ketul fm hasil trade or beli or dapat as a gift..so aku tetap meneruskan projek fm aku..
Dan pabila dapat pc aku sendiri nanti..fm2 dalam tu..aku akan masukkan kendian..

Ini hasil shopping aku d CM..tak sangka..rupanya fm malaysia pun ada yang cantik2..teruja aku melihat..
so aku pun memborong 2 fms wording
No. 373
No. 374
Fms kebaya 5 ketul..asalnya fms kebaya nie aku tolong belikan untuk Qies..tapi aku sendiri pun terpaut hati.. so akan aku  rembat  untuk diri sendiri..

No. 375
No. 376
Satu T'shirt map malaysia..jenis t'shirt ni macam2 kaler ada..rasa nak beli jerk sume..tapi takpa..aku orang malaysia..len kali boleh g CM lagi.. ;)

No.376
So cam biasa lepas memborong fms nie..aku pun amik gambar then send kat qies..saja jerk suruh dia cuci mata dulu b4 post kan kat dia..rupa2nya abis sume fms malaysia tu dia berkenan..hahaha..then dengan rela hati aku pos sume fms tu kat Qies..Insyallah bila2 senang aku nk g serang lagi CM..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels