Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, January 4, 2010

Happy New Year 2010

Selamat Tahun Baru..

moga tahun nie,akan berjaya menambahkan lagi koleksi fm aku lagi dan lagi :))
moga anak2 aku terus berjaya dalam pelajaran dan kehidupan dorang
moga segala yang aku impikan akan menjadi kenyataan.
2010,ada beberapa perkara yang tak sabar aku tunggu

1. World Cup 2010
2. kelahiran anak buah aku,sorang bulan Jun,sorang lagi insyaallah bulan september.
3. menanti FM bola dari MANU & Liv dan seangkatan dengannya.insyaallah bulan July nanti..dan FM world cup bulan 6 nanti..harap2 jadilah dorang pergi..hehe..
4. setiap tahun aku berdoa,agar setiap kali muncul tahun baru,agar aku berjaya jejak kasih dengan rakan2 sekolah kebangsaan sultan yusuf,taiping perak..

yang lelain tu..just follow the flow..;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels