Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, January 5, 2010

#233 - #238 Malaysia

yang 2ni aku tukar dengan gorg..tak sangka lak aku FM batu bersurat nie besar gak.. aku ingat kcil jerk..
cuma yang aku terkilan,pabila aku salah send FM bukit merah kat dia.FM tu tetap FM bukit merah,cuma design jerk lain,nasib baik gorg ok aje..tapi kalau tak ok,tetap ku tukarkan untuk dia sebab memang salah aku pun..sori yaa gorg..pe pun thanks untuk 2 FM nie..cantik sangat..

No. 238
No. 237
FMs Malaysia nie ada yang aku beli sendiri dan ada jua yang aku tukar sama suka dan paling best pada kawan2,sedara2,adik bradik,ipar duai yang tahu aku gile magnet,dorang beli kan..tak sangka sangat aku dapat sokongan penuh dari orang2 sekeliling,termasuk la my husband,yang suatu tika dulu,aku sangkakan dia membantah hobi baru aku nieh..
thanks husband,,cayang u so much..muahhh..

No. 236
No. 235

No. 234
No. 233

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels