Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, September 7, 2009

Brazil N Portugal

Ahad layan bola,World Cup Qualified..live Brazil vs Argentina
best tul Brazil dah layak ke World Cup 2010..hasil dari membelasah Argentina 3-1..yahuuuu..hepi tul aku..dan harap2 World Cup kali nie milik Brazil..
sian gak tengok Messi dengan Tevez serba tak menjadi tapi pe nak buat sebabkan aku sokong Brazil so perasaan sian kat Messi n Tevez..aku simpan je la..hehehe..
(personally aku memang suka Messi..dia kiut)

pastu layan lak Portugal vs Denmark..
adusss..walaupun aku bukan peminat Portugal tapi sebabkan ada Cristiano Ronaldo, maka aku kena tengok...padahal lebihkan tengok CR jerk..hehehehe..
Sian laa tengok CR and Portugal bertungkus lumus nak skor gol..ishh kenapa laa keeper Denmark tu terror sangat ekk..kalau tak Portugal leh menang besar tu..
ishhh sayang tul..
agaknya kalau Scolari masih d Portugal,mayB keputusannya boleh berubah..takpa la kasik chance la kat Carlos Queiroz..tengok je la nanti..lagi pun Portugal ramai pemain yang expose kat kelab2 ternama seperti Real Madrid,Man U
walaupun keputusan seri 1-1,Portugal masih berpeluang lagi nak ke World Cup next year dan aku harap sangat Portugal layak sebab dapat lagi tengok CR..hehehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels