Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, September 1, 2009

My lovely Collection

Tetiba lak skg ni aku giler wat koleksi FM..hehe..b4 ni aku suka beli novel jerk.. agaknya sb adik ipar aku rajin belikan FM bila balik Msia..mula2 tu mmg nampak biasa jerk tapi bila lama2 dah ada beberapa ketul..aku tengok..eh eh cantik lak..so aku dapat penyakit baru..kumpul FM..hehe..
Kut2 ada sapa2 yang sudi nak tukar,nak sedekah,nak bagi hadiah FM kt aku..perghh tak cukup stadium malaysia,stadium Old Trafford ku tadah..hahaha..
Antara koleksi aku..tak la banyak lagi..tapi boleh laa..
emmm utk menyenangkan dan mempercepatkan proses view gambar,sume FM, aku tak la tulis panjang2..just gambar jerk..
terima kasih pada yang sudi singgah ke blog aku yang tak seberapa nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels